De Lelie BV

Uw waardering, onze motivatie! BO 12 maart 2016

Uw waardering, onze motivatie! BO 12 maart 2016

Kronieken de Haas BD 24 februari 2016

“Uw waardering, onze motivatie!”

’s-HERTOGENBOSCH – De geschiedenis van De Lelie gaat terug naar 1919, als allereerste Bossche glazenwasserij. Interieurverzorging is echter al vele decennia de voornaamste dienstverlening van het bedrijf. Met aan het roer inmiddels de vierde generatie De Haas; de tweelingbroers William en Antoine, die het in december 2012 overnamen van hun vader en zijn broer. De Lelie is uitgegroeid tot een begrip in de regio. Als familiebedrijf blijft De Lelie ook in de toekomst kiezen voor betrouwbaarheid en kwaliteit.

In 2014 verhuisde De Lelie van Industrieterrein De Vliert te Rosmalen naar het huidige adres, de Jagersheuvelstraat, Industrieterrein De Rietvelden in ’s-Hertogenbosch. “Daarmee zijn we terug bij onze roots”, vertellen William en Antoine de Haas enthousiast. “We zijn prominent gevestigd om onze klanten, relaties en medewerkers nóg beter van dienst te kunnen zijn. Of het nu gaat om kantoor, bedrijf, instelling, school, winkelcentrum of wooncomplex; we zorgen dat wensen worden vertaald in uitvoering.” Het tekent de manier van werken bij De Lelie. “We proberen proactief te zijn, zoeken naar beter en maken waar wat we hebben afgesproken.”

Gedreven

“Schoonmaken is een ‘low interest’ product. De huidige tijd verlangt van ons dat we méér op inhoud ondernemen om opdrachten binnen te krijgen. Dat maakt dat we extra gedreven zijn. Niet voor niets behaalden we als een van de eerste schoonmaakprofessionals het OSB keurmerk. We staan garant voor wat we doen. Opdrachtgevers mogen verlangen dat de beste kwaliteit wordt geleverd. We investeren dan ook continue in onze eigen organisatie en mensen; zij zijn immers hét visitekaartje.”

Maatschappelijke betrokkenheid

De Lelie onderscheidt zich o.a. door haar maatschappelijke betrokkenheid. “Dat zit gewoon in ons DNA en stamt van ver vóór het bestaan van keurmerken of gedragscodes of wat dan ook. We sponseren bijvoorbeeld al jaren een goed doel en een vereniging. Ook willen we inzetten op mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Afspraken met partijen zijn lopende. Uitgangspunt hierbij is dat er geen vaste arbeidsplaatsen verloren gaan. Tevens zijn we recent uitgeroepen tot beste ambassadeur Code Verantwoordelijk Marktgedrag schoonmaak- en glazenwassersbranche 2015. Duurzaam en verantwoord ondernemen staan daarbij centraal. Dit sluit naadloos aan bij onze bedrijfsfilosofie.”

100 jaar

Ondanks dat het er allemaal niet makkelijker op wordt, zien William en Antoine de toekomst positief tegemoet. “Op naar 2019, het jaar waarin De Lelie 100 jaar bestaat!”

De re-designing van www.delelieschoonmaak.nl is sinds afgelopen week een feit dus neem vooral eens een kijkje op de website.

William en Antoine de Haas: “We streven continu naar verbetering van onze dienstverlening en bedrijfsprocessen”

Foto: Ben Nienhuis

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *