De Lelie BV

De Lelie, altijd iets nieuws

De Lelie, altijd iets nieuws

Door ons innovatieve karakter hebben we regelmatig goed nieuws te melden. Zoals over onze diensten, projecten en kwalificaties.
Komt u daarom gerust geregeld langs op deze pagina. Want De Lelie is altijd in voor iets nieuws! Voor de meest actuele flits-informatie zie De Lelie op sociale media.

Doe mee en verbeter je prestaties!

Samen werken aan sportiviteit, gezondheid, prestatie, doorzettingsvermogen, genieten van de omgeving, ontspanning door inspanning en een nog hechter team vormen.

Met deze gedachtegang om een waardevolle maatschappelijke bijdrage (lees; meerwaarde) te bieden is in combinatie voor de eigen passie voor het hardlopen de wens ontstaan om met De Lelie mee te doen met het mooiste en grootse event Brandloyalty Vestingloop 2018 bedrijvenloop ’s-Hertogenbosch!

Dat het niet makkelijk zou gaan wisten we, opgeven was echter geen optie!
Ondanks zelf met helaas nog 2 teamleden geblesseerd te zijn geraakt vooraf de start kijken we terug op een fantastisch mooie en vooral onvergetelijke dag.
Waanzinnig trots op team De Lelie en dank aan organisatie, vrijwilligers en alle deelnemers!

Beste ambassadeur CVM 2015

Door de voortdurende aandacht en inzet van De Lelie én met medewerking van haar opdrachtgevers om verantwoordelijk marktgedrag schoonmaak- en glazenwassersbranche in praktijk te kunnen brengen en actief uit te dragen, hebben wij met trots de oorkonde voor beste code ambassadeur 2015 op 14 januari 2016 van de commissie Code Verantwoordelijk Marktgedrag schoonmaak- en glazenwassersbranche in ontvangst mogen nemen.

Vér voor het bestaan van de gedragscode kende onze bedrijfsfilosofie al deze werkwijze, i.c. maatschappelijk en verantwoord ondernemen. Dit telt ook voor het OSB-keurmerk welke wij als een van de eerste schoonmaakprofessionals sinds invoering in 2013 hebben weten te behalen. De Code Verantwoordelijk Marktgedrag en het OSB keurmerk geven extra handvatten aan om ook onze gedachtegang van oudsher verder te kunnen uitdragen.

Natuurlijk zijn wij hier erg trots en wensen als schoonmaakorganisatie op het hoogste nivo te blijven ontzorgen.
Met het vooruitzicht naar 2019 en hiermee het 100-jarige bestaan is dit de ultieme bekroning op ons werk.
We blijven continue streven naar verbetering van onze diensten en processen en daar komen veel meer zaken dan louter de primaire dienstverlening op locatie bij aan de orde.
Aandacht, service, passie en het werken met enthousiaste teams zijn belangrijke uitgangspunten om klanttevredenheid te bereiken én nog belangrijker te behouden.
Kortom De Lelie zit in ons DNA en onze front- en backoffice staan daar voortdurend klanten, medewerkers mee ter zijde.
Wilt u ook ontzorgd worden?
Raadpleeg dan onze website voor de mogelijkheden www.delelieschoonmaak.nl en vul uw offerteverzoek in.
Uiteraard kunt u ook mailen info@delelieschoonmaak.nl of bellen op 073 6215266.

Rest ons om alle relaties die aan het behalen van dit resultaat hun medewerking hebben verleend te bedanken en wensen wij al onze toekomstige relaties ook een maatschappelijk en verantwoord ondernemen toe.

Oorkonde CVM 2015


Oorkonde CVM 2015 met directie nieuwsflits

Ga naar bericht

Uw waardering, onze motivatie! BO 12 maart 2016

Kronieken de Haas BD 24 februari 2016

“Uw waardering, onze motivatie!”

’s-HERTOGENBOSCH – De geschiedenis van De Lelie gaat terug naar 1919, als allereerste Bossche glazenwasserij. Interieurverzorging is echter al vele decennia de voornaamste dienstverlening van het bedrijf. Met aan het roer inmiddels de vierde generatie De Haas; de tweelingbroers William en Antoine, die het in december 2012 overnamen van hun vader en zijn broer. De Lelie is uitgegroeid tot een begrip in de regio. Als familiebedrijf blijft De Lelie ook in de toekomst kiezen voor betrouwbaarheid en kwaliteit.

In 2014 verhuisde De Lelie van Industrieterrein De Vliert te Rosmalen naar het huidige adres, de Jagersheuvelstraat, Industrieterrein De Rietvelden in ’s-Hertogenbosch. “Daarmee zijn we terug bij onze roots”, vertellen William en Antoine de Haas enthousiast. “We zijn prominent gevestigd om onze klanten, relaties en medewerkers nóg beter van dienst te kunnen zijn. Of het nu gaat om kantoor, bedrijf, instelling, school, winkelcentrum of wooncomplex; we zorgen dat wensen worden vertaald in uitvoering.” Het tekent de manier van werken bij De Lelie. “We proberen proactief te zijn, zoeken naar beter en maken waar wat we hebben afgesproken.”

Gedreven

“Schoonmaken is een ‘low interest’ product. De huidige tijd verlangt van ons dat we méér op inhoud ondernemen om opdrachten binnen te krijgen. Dat maakt dat we extra gedreven zijn. Niet voor niets behaalden we als een van de eerste schoonmaakprofessionals het OSB keurmerk. We staan garant voor wat we doen. Opdrachtgevers mogen verlangen dat de beste kwaliteit wordt geleverd. We investeren dan ook continue in onze eigen organisatie en mensen; zij zijn immers hét visitekaartje.”

Maatschappelijke betrokkenheid

De Lelie onderscheidt zich o.a. door haar maatschappelijke betrokkenheid. “Dat zit gewoon in ons DNA en stamt van ver vóór het bestaan van keurmerken of gedragscodes of wat dan ook. We sponseren bijvoorbeeld al jaren een goed doel en een vereniging. Ook willen we inzetten op mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Afspraken met partijen zijn lopende. Uitgangspunt hierbij is dat er geen vaste arbeidsplaatsen verloren gaan. Tevens zijn we recent uitgeroepen tot beste ambassadeur Code Verantwoordelijk Marktgedrag schoonmaak- en glazenwassersbranche 2015. Duurzaam en verantwoord ondernemen staan daarbij centraal. Dit sluit naadloos aan bij onze bedrijfsfilosofie.”

100 jaar

Ondanks dat het er allemaal niet makkelijker op wordt, zien William en Antoine de toekomst positief tegemoet. “Op naar 2019, het jaar waarin De Lelie 100 jaar bestaat!”

De re-designing van www.delelieschoonmaak.nl is sinds afgelopen week een feit dus neem vooral eens een kijkje op de website.

William en Antoine de Haas: “We streven continu naar verbetering van onze dienstverlening en bedrijfsprocessen”

Foto: Ben Nienhuis

Ga naar bericht